Περισσότερες φωτογραφίες απο τις εκδηλώσεις δείτε την ηλεκτρονική μας διεύθηνση http://www.flickr.com/photos/pygasos/
15ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Ένα ξεχωριστό γράμμα στον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας

17 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ante na doyme kai emeis sxoleio kapia mera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. alaxte ayth th moytzoyra poy balate gia zografia!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το 15ο δημοτικο σχολειο ειναι πολυ ωραιο και πιστευω οτι ειναι το καλυτερο σχολειο και με πολυ καλη μαθηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θες να πιστέψουμε ότι το γράμμα αυτό το έγραψε μαθητής από μόνος του χωρίς παρεμβάσεις ;;

    Σταματήστε να χρησιμοποιείτε τα παιδιά για να γκρεμίσετε το παλαιο γυμναστήριο, γίνεστε αστείοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευτυχώς που υπάρχει και το διαδίκτυο για να μπορεί να κρίνεται και το επίπεδο του κάθε σχολιαστή. Θα ήταν τουλάχιστο έντυμο ο/η σχολιαστής να μην κρύβεται πίσω από την ανωνυμία.
    Το Σχολείο μας θα συνεχίσει να προβάλλει τις δημιουργίες των μαθητών του.
    Ο Δντής του 15ου Δημοτικού Σχολείου. Νίκος Ζούκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευτυχώς που υπάρχει και το διαδίκτυο για να μπορούν να κρίνονται οι απαντήσεις του κάθε ενός. Το θεμά δεν έχει να κάνει με τις δημιουργίες των μαθητών αλλά με το ποιος τους τα υποδεικνύει.
    Μιας και αναφέρατε το θέμα της τιμής, εύκολα βγάζει κανείς τα συμπεράσματα αντικρύζοντας το περιβόητο "γκρεμίστε το" κάθε πρωί στο προαύλιο βαμμένο με σπρέι απέναντι.
    Αποτελεί κι αυτό δημιουργία μαθητών παιδικής ηλικίας κύριε Ζούκη ;
    Τί επιπτώσεις έχεις στη ψυχοσύνθεση των παιδιών τέτοιας ηλικίας η προσταγή "γκρεμίστε" ?
    Μάλλον αυθόρμητα κάποιος μαθητής 7-8 ετών πήγε και το έγραψε.




    ο κανένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συνεχίζετε να κρύβεστε. Τι φοβάστε και τι τελικά εκπροσωπείτε; Τι γνωρίζετε αλήθεια εσείς από επιπτώσεις στη ψυχοσύνθεση παιδιών, εκπαιδευτικών και γονέων όταν επί έξι συνεχή χρόνια κάνουν μάθημα, διδάσκουν και στέλνουν τα παιδιά τους σε κοντέινερ; Τι γνωρίζετε αλήθεια εσείς για την ιστορία, την αξία και τη σημερινή χρηστικότητα των επίμαχων κτιρίων σε σημείο να μην βλέπετε το πραγματικό πρόβλημα; Ποια έννοια του πολιτισμού ασπάζεστε και υπηρετείτε; Σας ενοχλούν οι λέξεις και δεν σας ενοχλεί η οικτρή πραγματικότητα ύπαρξης κοντέινερ για λειτουργία σχολείου στο κέντρο της Αθήνας "εν έτη 2010";
    Νίκος Ζούκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδιά μην μαλώνετε, ας φτιαχτεί το σχολείο εκεί που βρίσκεται τώρα το 15ο και ας αναπαλαιωθεί με ένα ελάχιστο κόστος το εγκαταλλειμένο γυμναστήριο ώστε να ικανοποιηθούν όλοι. Και εγώ είμαι κατά της κατεδάφισης των ήδη υπάρχοντων κτιρίων, ενώ για να είμαι ειλικρινής κι εγώ σαν μητέρα προβληματίζομαι για τα συνθήματα "γκρεμίστε το " στους τοίχους. Είμαι μαζί σας στην ανέγερση νέας στέγης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαίρομαι γιατί όταν το πρόβλημα τοποθετείται στις σωστές του διαστάσεις οι φωνές μαλακώνουν. Η λύση που προτάθηκε είναι χειρότερη καθώς θα στερήσει πολύ ζωτικό αύλειο χώρο από τα παιδιά που τόσο έχουν ανάγκη. Τελικά τόσο πολύ ενδιαφέρεστε για την ψυχοσύνθεση των παιδιών; Απορώ γιατί εμένετε στη διατήρηση των επίμαχων κτιρίων καθώς οι ίδιοι οι αρχιτέκτονες που τα σχεδίασαν δεν αισθάνθηκαν την ανάγκη να αναφερθούν σ΄αυτά και προσωπικά είμαι βέβαιος πως εάν σήμερα ζούσαν θα είχαν συναινέσει να κατεδαφιστούν. Εάν είστε γονείς των Πειραματικών Σχολείων θα έπρεπε να είστε συμμέτοχοι στην προσπάθεια που κάνει η σχολική μας κοινότητα γιατί μόνο έτσι τα παιδιά σας θα αποκτήσουν ένα σύγχρονο γυμναστήριο για να αθλούνται και ένα αξιοπρεπές αμφιθέατρο για να πραγματοποιούν τις εκδηλώσεις τους, χωρίς παράλληλα να στερηθούν ζωτικό αύλειο χώρο, που μάλιστα θα επεκταθεί όταν φύγουν τα λυόμενα.
    Νίκος Ζούκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιάννης Λαμπίρης9 Απριλίου 2010 στις 9:57 μ.μ.

    Είναι προφανές, ότι αποτελεί "μαγκιά" της ηλεκτρονικής εποχής, να γράφει κάποιος τις απόψεις του στο διαδίκτυο ανώνυμα. Προφανώς όχι γιατί φοβάται την αντίδραση μόνο του διευθυντή, αλλά ίσως τη γενική κατακραυγή από περισσότερους γονείς.
    Κρίμα διότι σε μια δημοκρατική κοινωνία που θέλουμε και πιστεύω ότι έχουμε, μπορούμε να εκφράζουμε ελεύθερα (αλλά επώνυμα) τη γνώμη μας.
    Άλλωστε σε τελική ανάλυση, όλοι θέλουμε πάνω απ' όλα το καλό των παιδιών μας και για αυτό παλεύουμε μαζί με τους δασκάλους και τον διευθυντή.
    Μέσα από την (επώνυμη) ανταλλαγή απόψεων, μπορούμε να γίνουμε μόνο καλύτεροι.
    Λάθη κάνουμε όλοι (πλην Θεού και...Πάπα). Το σημαντικό όμως είναι να γινόμαστε σοφότεροι από αυτά και να τα παραδεχόμαστε.
    Χρόνια πολλά με υγεία σε όλους

    Γιάννης Λαμπίρης
    Γιάννης Λαμπίρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είμαι γιαγιά παιδιού που στεγάζετυαι στις τάξεις κοντεινερ του 15ου Δημοτικού και που χάρη στις φροντίδες των δασκάλων και του Συλλόγου γονέων, νοιώθει ευτυχισμένο και χαρούμενο χωρίς να μπορεί να συνειδητοποίησει πόσο θλιβερο πραγματικά είναι, ένα από τα παλαιότερα σχολεία της Αθήνας να λειτουργεί κάτω από αυτές τις συνθήκες.Θέλω όμως΄, να απευθυνθώ στον "ανώνυμο Κύριο" ο οποίος "χωρίς αιδώ" αμφισβητεί την ειλικρίνεια ενός ανήλικου παιδιού και το ήθος εκείνων που δημοσίευσαν το γράμμα του.Σκέφθηκε καθόλου τι θα σκεφθούν τα παιδιά του σχολείου όταν θα το διαβάσουν ή πιστεύει ότι η ανωνυμία του τον προστατεύει;
    Καλε μου ανώνυμε κύριε πέρα από τον σεβασμό για την προστασία του παλαιού-ιστορικού γυμναστηρίου που κατα τη γνώμη σας πρέπει να εμπνεύσουμε στα παιδιά , που φοιτούν στα κοντέινερς ,επιβάλλεται να τους εμπνεύσουμε τον σεβασμό στην προσωπικότητα των άλλων και να τους μάθουμε να εκφράζουν ελεύθερα τη γνώμη τους
    χωρίς να προσβάλλουν και να υποτιμούν εκείνους που εκφράζουν αντίθετη γνώμη ,όπως ανώνυμα επιχειρήσατε εσείς να κάνετε προσβάλλοντας ένα ανήλικο παιδί και τους δασκάλους του που δημοσιέυσαν το γράμμα.
    Πιστεψατε με,μεγαλύτερη λύπη θα πρέπει να αισθανθείτε γι'αυτό παρά για το γεγονος της κατεδαφίσεως του διατηρητέου Γυμναστηρίου!!!
    συγχωρήστε μου τη υπερβολή αλλά ως Γιαγιά λυπάμαι αν τα ηλεκτρονικά μέσα επιτρέπουν στους σύγχρονους ανθρώπους πίσω από την ανωνυμία να εφράζονται ...άκομψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η έλλειψη στέγης είναι ένα υπαρκτό πρόβλημα για το 15ο Δημ. Σχολείο. Αυτό είναι ορατό για τον περαστικό, δύσκολη πραγματικότητα για το εκπαιδευτικό έργο των δασκάλων και σκληρό βίωμα, μη συμβατό με τις εκπαιδευτικές ανάγκες, για τους μαθητές.
    Δεν μπορούμε λοιπόν να παραβλέπουμε το γεγονός και να αμφισβητούμε την αλήθεια αυτή, είτε ακούγεται από μια μικρή μαθήτρια, είτε από κάθε άλλο εμπλεκόμενο στην εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν χρειάζεται να υποβάλλει κανείς τα λόγια στους μαθητές, όταν αυτοί ζουν καθημερινά την οικτρή πραγματικότητα του χώρου που θέλουμε να αποκαλούμε σχολείο.
    Ο σεβασμός στην πολιτιστική κληρονομιά είναι βασικός στόχος της εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα ο σεβασμός στο δικαίωμα της μάθησης, υπό συνθήκες που θα προστατεύουν και θα σέβονται το μαθητή, είναι βασική αρχή των Δικαιωμάτων του Παιδιού. Και τα δύο θα πρέπει να μας απασχολήσουν.
    Οι μικροσκοπιμότητες όμως, η θέαση του προβλήματος υπό το προίσμα των προσωπικών μας "αναμνήσεων" και η αδιαφορία μας έπειδή το πρόβλημα δεν μας αφορά άμεσα είναι ακριβώς αυτή η αντιμετώπιση η οποία παγώνει την επίλυσή του.

    Δεν είνια άλλωστε ο ίδιος λόγος για την ύπαρξη τόσων προβλημάτων στη χώρα; γιατί η εκπαίδευση να αποτελεί εξαίρεση;
    Παιδιά συνεχίστε να διεκδικείτε και προκαλέστε τους μεγάλους να σταθούν με σεβασμό απέναντί σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν θέλω να παρέμβω στη συζήτηση, αλλά μ' αρέσει η "γιαγιά" που κατηγορεί τους "ανώνυμους" για ανωνυμία, ενώ εκείνη υπογράφει σαν "γιαγια".
    Μάλιστα ψιλοαπειλεί πως "νομίζει πώς θα τον προστατεύσει η ανωνυμία του ?? "

    Γεια σου ρε γιαγια τσίφτισα κολωνακιότισα που ενοχλείσαι από την ανωνυμία των blogs και τους νεαρούς, λες και εσύ τα δηλώνεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή