Περισσότερες φωτογραφίες απο τις εκδηλώσεις δείτε την ηλεκτρονική μας διεύθηνση http://www.flickr.com/photos/pygasos/
15ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Γίνεται γνωστό ότι η μικρή αυλή του Σχολείου θα ανοίξει την αγκαλιά της, τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου και ώρα 8:30, για να υποδεχτεί μαθητές, γονείς και φίλους. Ο αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά 2010-11 θα πραγματοποιηθεί στις 8:45 μαζί με τους μαθητές του 15ου Νηπιαγωγείου Αθηνών. Μετά τον αγιασμό οι μαθητές θα αποχωρήσουν και για το λόγο αυτό δε χρειάζεται να φέρουν τις τσάντες τους.
Την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας το Σχολείο θα λειτουργεί έως στις 12:25 και μόνο για τους των Α΄, Β΄, και Γ΄ τάξεων που παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα έως στις 14:00.
Ευχόμαστε σε όλους μια δημιουργική σχολική χρονιά
Η Δ/νση του Σχολείου
Ζούκης Νίκος - Αργυρώ Τουαντζόγλου

1 σχόλιο:

  1. Είμαι ιδιαίτερα περήφανος που και τα δυο μου παιδιά θα φοιτήσουν εφέτος στο 15ο ολοήμερο δημοτικό σχολείο Αθηνών. Για την επιλογή μου αυτή αναγκάστηκα να μεταναστεύσω από την επαρχία και συγκεκριμένα από την Μύκονο. Είμαι ιδιαίτερα περήφανος για τους δασκάλους που θα διδάξουν τα παιδιά μου, το έργο των οποίων παρακολουθώ εδώ και ένα χρόνο μέσα από την σχολή γονέων και όλους τους σεμιναριακούς κύκλους που μπόρεσα να ακούσω εγώ και η γυναίκα μου. Παρατηρούσα όμως για ένα χρόνο πριν τα όσα συνέβαιναν εκεί και συμμετείχα όσο μπορούσα στα δρώμενα αφού η μικρότερή μας κόρη φοιτούσε στο νηπιαγωγείο που στεγάζεται παραδίπλα.
    Η δουλειά που γινόταν στο νηπιαγωγείο με τα παιδιά ήταν τόσο εξαιρετική που αρχίσαμε να ρωτάμε την κυρία Φιλιώ αν κάτι τέτοιο γινόταν και στο 15ο δημοτικό. Μας διαβεβαίωσε με ένα απλό νεύμα της κεφαλής. Γνωρίσαμε τον διευθυντή τον κύριο Ζούκη, αρκετούς δασκάλους και κάθε επαφή μαζί τους άρχιζε να δυναμώνει μέσα μας η ελπίδα πως ναι· υπάρχουν ακόμα ελπίδες και μάλιστα σοβαρές που ξεπηδούν από την δημόσια εκπαίδευση. Δεν μπορώ να επεκταθώ κολακευτικά σε προσόντα και προσωπικότητες του σχολείου αυτού, μιας και στοιχεία τέτοια, ως εκπαιδευτικός που είμαι και εγώ γνωρίζω, πως είναι καλύτερα να ανακαλύπτονται και να αξιολογούνται από τον καθένα ξεχωριστά.
    Κάθομαι όμως στο μπαλκόνι του σπιτιού μου στη Μύκονο όπου συνεχίζω να δουλεύω ως εκπαιδευτικός και αισθάνομαι σίγουρος και ασφαλής πως το σχολείο αυτό συμπληρώνει την σύντομη απουσία μου με τον καλύτερο τρόπο! Για μένα αυτό και μόνο είναι αρκετό για να βάλω το 15ο δημοτικό βαθιά μέσα στη ψυχή μου, όπως και να καταλάβω πως τα κοντέινερς που το στεγάζουν εδώ και επτά χρόνια, είναι πολύ μικρά για να χωρέσουν τη ψυχή του. Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή